هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

افسردگی شدید جانی دپ زیر ذره بین رسانه ها

انتشار عکس های تازه  از جانی دپ هوادارن این بازیگر مشهور آمریکایی را به شدت نگران کرده است؛ او در این تصاویر وزن زیادی کم کرده و سرحال به نظر نمی رسد.

لاغری بیش از حد و چهره غمگین جانی دپ در این تصاویر بازتاب زیادی در نشریات هنری داشته و شایعات مختلفی را در شبکه های اجتماعی رواج داده است؛ از بیماری لاعلاج و ابتلا به سرطان گرفته تا اعتیاد به مواد مخدر و مصرف قرص های روان گردان! این در حالی است که تعدادی از دوستان نزدیک جانی دپ با رد این شایعات، او را فرد سالم و تندرستی توصیف کردند که هیچ مشکل جسمی ندارد. هرچند که اذعان دارند جانی دپ دچار افسردگی شده و برخی مشکلات شخصی و حرفه ای او را آزار می دهد.

گفته می شود جانی دپ پس از جدایی از همسرش «امبر هرد» ضربه روحی سختی خورد چرا که او را عاشقانه دوست داشت. این هنرمند آمریکایی معتقد است رفتارهای نادرست او باعث این جدایی دردناک شده و خود را مقصر می داند.

از طرفی فیلمهای اخیر جانی دپ در گیشه شکست خورده و ظاهرأ این ستاره بزرگ هالیوود مانند گذشته بازیگر محبوب و پرفروشی نیست. هرچند که به عقیده نویسنده های هنری عدم انتخاب نقش های درست و بازی در فیلمهای ضعیف یکی از دلایل مهم این ناکامی است.

در روزهای اخیر تعدادی از روانشناسان افسردگی حاد را باعث کاهش وزن شدید جانی دپ تشخیص دادند. به گفته آنها برخی از بیماران در چنین مواردی اشتهای خود را از دست داده و به طرز ناخوشایندی لاغر می شوند.

به گفته دوستان جانی دپ، او شیوه درمانی خاصی را برگزیده و برای عبور از این دوران سخت به موسیقی پناه برده است. این بازیگر مشهور فعلأ فعالیت های سینمایی را متوقف کرده و بیشتر وقتش را با گروه موسیقی خود «خون آشامهای هالیوود» می گذراند.

او که خواننده، نوازنده و لیدر این گروه راک است، به شهرهای مختلفی سفر می کند و در کنسرت های کوچک و خودمانی برای طرفدارانش به هنرنمایی می پردازد.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید