هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

جشنواره بن بست در گالری علیها

به گزارش هنرگردی به نقل از روابط عمومی نگارخانه علیها، این گالری از روز آدینه ۱۱ امرداد ۱۳۹۸ به مدت ده روز میزبان نخستین دوره جشنواره هنری «بُن بست» است.

در این جشنواره هنرمندان امیر راد، نسیم احمدپور، مهین صدری، مهدی صدر، علی راضی، پگاه طبسی‌نژاد، پژمان حسینی، یاسر خاسب، علیرضا امین‌مظفری به اجرا می‌پردازند و در بخش جنبی هم مجموعه کارگاه‌های آموزشی برای علاقمندان به صورت رایگان برپا می‌شود.

پوستر این جشنواره توسط یاسمن داودی و با الهام از پرفورمنس آرت رابطه در زمان که توسط مارینا آبراموویچ و اولای در سال ۱۹۷۷ اجرا شد، طراحی شده است.

کیوریتوری این رویداد و برپایی کارگاه آموزشی را علی فیروزجنگ بر عهده دارد. وی درباره این دوره از جشنواره افزود:

اولین فستیوال هنری بن بست با تمرکز بر مدیوم پرفورمنس آرت و کانسپت «رابطه» آغاز به کار می‌کند. همین طور کارگاه هایی در طول جشنواره برگزار می‌شوند که ماحصل آن‌ها یک اجرای گروهی خواهد بود تا شرکت کنندگان به صورت عملی این مدیوم را تجربه کنند.

شایان ذکر است این جشنواره با همکاری کسرا علیها، مدیر اجرایی گالری علیها و رخشید فنایی مشاور هنری هنرگردی برگزار شده است و رسانه تخصصی هنرهای تجسمی هنرگردی و استودیوی هنری تصویر خیال نقره ای اسپانسر رسانه‌ای این رویداد هستند.

علاقمندان جهت بازدید از اجراها می‌توانند تا ۲۵ امرداد ۱۳۹۸ همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به گالری علیها به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، کوچه ماهروزاده، کوچه رمضانیان، ابتدای احمدی مقدم (ایزد)، پلاک ۳۱، طبقه اول مراجعه نمایند.

شرکت در تمامی رویداد و کارگاه‌ها برای همگان آزاد و رایگان است.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید