هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

دیوارنگاری HENSE در پردیس دانشگاهی کورتین پرت

بر روی سقف یکی از راهروهایی که دو پردیس دانشگاهی کورتین پرت را به یکدیگر متصل می کند، HENSE یک دیوار نگاری وسیع و تکان دهنده در ابعاد ۲۰۰ در ۶۰ فوت را نقاشی کرده است. هنرمند هنر خیابانی با استفاده از بنای ساختمانی به عنوان یک بوم در فضای باز، نمایشی منشور گونه از هندسه ی ارگانیک و فرم های انتزاعی که عرصه ای وسیع از رنگ ها را بر بالای سر ایجاد می کند، به تصویر کشیده است.

نقاشی انتزاعی HENSE رنگ های جسورانه را با حرکات و خطوط بیانگر و فرم های زنده ترکیب می کند. با آگاهی و حمایت از ساختمان و معماری، دیوارنگاری به طور دراماتیکی چشم انداز و وضع موجود را تغییر می دهد و ساختمان را به یک بوم نقاشی با ابعاد حماسی تبدیل می کند. اشکال بزرگ قرمز رنگ با رنگ های ارگانیک صورتی، بنفش، زرد و هندسه ای سبز برخورد می کنند و بر بالای سر یک ترکیب بندی رنگارنگ را شکل می دهند. این قطعه ی عظیم الجثه یک گفتمان واضح و متفاوت میان فرم های متنوع، سازه و تن های رنگی از طریق فرایندی که درکی از سطح دارای بافت بزرگتر از اندازه ی معمول و همچنین فرم های لایه بندی شده به مخاطب می دهد، ایجاد می کند. این پروزه به عنوان بخشی از public2016 که نهادی فرهنگی و غیر انتفاعی است و فعایت های هنری در سراسر غرب استرالیا را پرورش و توسعه می دهد، می باشد.

هنرمند شناخته شده در حوزه ی بین الملل و برنده جوایز معتبر، Alex Brewer که با عنوان HENSE شناخته می شود، آثار هنری رنگارنگی را با ترکیب تکنیک هنر خیابانی و نقاشی انتزاعی برای نزدیک دو دهه خلق کرده است. شهرت او برای آثارش در حوزه ی هنرعمومی و آثاری همچون خط ها، شکل ها و حرکاتی است که به منظور خلق ترکیبات انتزاعی که توسط گامی سریع و تفسیر فرهنگ خیابانی تقویت شده اند، می باشد. او پروژه های بزرگی را از شهرهای آتلانتا و آریزونا و همچنین نام های بزرگی همچون Alton Brown و Fay Gold  دریافت کرده است. در زیر برخی از پروژه های او را مشاهده می کنید.

مینا مختاریان

معمار

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید