هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

آلبوم تازه رولینگ استونز پس از یک دهه

رولینگ استونز به دوران گذشته طلایی اش باز می گردد

گروه راک اسطوره ای بریتانیایی با وجود این که در سال های گذشته خیلی فعال بود و نشانه ای از بازنشستگی نشان نمی داد، ولی خیلی وقت بود که آلبومی منتشر نکرده بود. اکنون گروه پس از تقریباً ده سال، اولین آلبوم ضبط شده در استودیو اش را راهی بازار می کند.

آلبوم «بلو اند لونسام» (Blue and Lonesome) یا به اصطلاح «غمناک و دلتنگی آور» یک آلبوم دوازده ترانه ای شامل ترانه های سبک بلوز است، که گروه آنها را در سال های اول تشکیلشان بازخوانی کرده بود، که دسامبر سال گذشته تنها در عرض سه روز ضبط شدند. پیش از این، واپسین آلبوم ضبط شده در استودیوی گروه، «اِ بیگر بنگ» (A Bigger Bang) بود که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد.

music-rolling-stones-2
اعضای گروه رولینگ استونز در جشن گشایش گالری ساتچی در لندن، آوریل ۲۰۱۶

اعضای گروه رولینگ استونز، میک جگر، کیث ریچردز، رانی وود، و چارلی واتس برای ضبط آلبوم جدیدشان با تیم نوازندگان تورهایشان، درل جونز (نوازنده بیس)، چاک لیول و مت کلیفرد (نوازندگان کیبورد) همکاری کردند؛ همینطور دوست قدیمی آنها اریک کلپتن، گیتاریست نامدار بریتانیایی که آنها را در دو ترانه شان با نوای منحصر به فرد گیتارش همراهی کرد.

music-rolling-stones-3
اریک کلپتن موزیسین ۷۱ ساله

این آلبوم در استودیوی «بریتیش گروو» (British Grove Studios) ضبط، و توسط دان واس و میک جگر و کیث ریچاردز تهیه و تولید شده است. آلبوم «بلو اند لونسام» دوم دسامبر منتشر خواهد شد.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید