هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

اجرای پرفورمنس مجید فرهادی

در هفته ای که گذشت نگارخانه علیها میزبان آثار نقاشی مجید فرهادی بود. فرهادی که سابقه‌ای نه ساله در فعالیت تخصصی نقاشی دارد، طراح صنعتی هم هست و همین دید مهندسی در تقابل با روحیه‌ی هنرمندانه، آثار وی را از جذابیت بیش‌تری برخوردار می‌سازد. او علاوه بر نقاشی رنگ و روغن تجربه کار با گواش، پاستل و مداد رنگی را هم در کارنامه هنری خود دارد. پرداختن به طراحی صنعتی در شش سال متوالی از فرهادی هنرمندی ساخته که خطوطش را به خوبی مدیرت می‌کند در عین آن‌که روحیه هنرمندانه و کانسپت های پخته‌اش به اثار او شکلی بارز و تلفیقی آگاهانه از هنر مفهومی می‌دهند.

کانسپت کلی آثار دوسال اخیر وی بر روی “نگاه” متمرکز بوده است و همین مسئله منجر به شکل گیری مجموعه‌ی اخیر وی شده که در این هفته در گالری علیها رونمایی شد. به نظر فرهادی “به تعداد کلمه ها معنی برای نگاه ها وجود دارد”. همین تعدد معنا در آثار وی سبب شده تا از وضوح فاصله بگیرد و راه را برای کشف آثارش به دست و دید مخاطبان باز بگذارد.

farhad-majidi_painting-exhibition_aliha-gallery_2016

بازدیدکنندگان نمایشگاه نقاشی های مجید فرهادی روز جمعه سی ام بهمن از ساعت 17 تا 19 شاهد اجرای پرفورمنس این هنرمند در نگارخانه علیها خواهند بود. لازم به ذکر است که این نمایشگاه تا روز دوشنبه سوم اسفند ماه تمدید شده است.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید