هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

ایکس های تدکس دانشگاه هنر را پیدا کنید و جایزه بگیرید

بیست ایکس در قلب تهران

بیست پوستر حاوی ایکس (x) در کافه های ناحیه مشخصی در مرکز تهران نصب شده است. از آن‌ها عکس بگیرید و با هشتگ TEDxTUA# در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. فردی که بیشترین تعداد ایکس را پیدا کند، برنده‌ی جایزه تدکس دانشگاه هنر خواهد شد.

 قوانین مسابقه

١. اعضای تیم تدکس حق شرکت در این مسابقه را ندارند.
٢. هرگونه جا به جایی ایکس ها توسط شرکت کنندگان ممنوع است.
٣. عکس ها باید توسط شرکت کنندگان با هشتگ #tedxtua به اشتراک گذاشته شوند. لازم است تا پیج شرکت کننده در حالت خصوصی (پرایوت) نباشد تا عکس ها در بخش هشتگ ها دیده شوند.
۴. عکس ها می بایست به صورتی گرفته شود که کد پوستر به صورت واضح قابل رویت باشد.
۵. شخص شرکت کننده باید در اولین عکس خود یک نفر را به مسابقه دعوت کند.
۶. برنده ی مسابقه اولین کسی است که همه ی ایکس ها را پیدا کند. در غیر اینصورت جایزه به فردی تعلق می گیرد که تا پایان دی ماه بیشترین تعداد ایکس را پیدا کرده باشد.
٧. تیم تدکس مجاز است که در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف، شخص متخلف را از مسابقه حذف کند.

جوایز مسابقه

جایزه نفر اول: 500 هزار تومان اعتبار خرید از وبسایت چاره (chare.ir) و بلیت شرکت در همایش؛ همینطور به دو نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه، بلیت شرکت در همایش اهدا می‌گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت و صفحه اینستاگرام تدکس دانشگاه هنر مراجعه نمایید.


در راستای نفس گسترش ایده‌های نوین، TEDx رخدادی محلی و مستقل است که افراد مختلف را برای تجربه‌ای TEDمانند دورهم جمع می‌کند. این کنفرانس مجموعه‌ای از سخنرانی افراد مختلف و ویدیو‌های ضبط شده TED است که باعث برانگیختن حس خلاقیت و نوآوری و همچنین گسترش ارتباطات افراد شرکت‌کننده می‌شود. این همایش‌های مستقل با نام TEDx که x در آن به معنای رخدادی مستقل از TED است طبقه‌بندی می‌شوند.
به‌جز کلیت اصولی که بنیاد TED آنهارا تعیین می کند، هر همایش TEDx از دیگر نمونه‌های آن متفاوت است و هر گروه سعی می‌کند با دعوت از سخنران های خاص خود و انتخاب گلچینی از سخنرانی‌های TED تجربه‌ای خاص و منحصر به فرد را برای شرکت‌کنندگان همایش ایجاد کند. TEDx تلاشی برای ایجاد فرصتی است که افراد یک گروه ،‌یک موسسه، یک منطقه و یا یک دانشگاه بتوانند ایده‌های خود را با دیگران درمیان بگذارند و آنها را تحت تاثیر قرار دهند. دانشگاه هنر می‌تواند فضایی را ایجاد نماید تا دانشجویان و هنرمندان مشتاقانه برای کشف حوزه‌های نو و خلاقانه فعالیت نمایند، تدکس دانشگاه هنر (TEDxTUA) در این دوره با قالب اصلی «فرای روزمرگی» (Beyond Normality) برگزار می‌شود.
دانشگاه هنر تهران بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی رشته‌های هنری در ایران است که در سال ۱۳۵۸ در پی ادغام پنج موسسه آموزشی هنر دانشگاه فارابی، دانشکده هنرهای تزئینی، دانشکده هنرهای دراماتیک، هنرستان عالی موسیقی و هنرکده موسیقی ملی بوجود آمد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت و صفحه اینستاگرام تدکس دانشگاه هنر مراجعه نمایید.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید