هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

بازیگر مصری در نقش فردی مرکوری در فیلم گروه کوئین

گروه محبوب راک کوئین نام بازیگرانی که قرار است در فیلم شرح حال این گروه ایفای نقش کنند را اعلام کرد و بیش‌از هر کس هنرپیشه نقش خواننده فقید گروه به نام فردی مرکوری مورد توجه رسانه ها واقع شده است.

عنوان فیلم شرح حال از نام یکی از ترانه‌های معروف گروه کوئین “راپسودی بوهمی” به معنای “حماسه‌ی کولی” برداشته شده است که فردی مرکوری خواننده اصلی گروه در زمان حیاتش در آلبوم سال ۱۹۷۵ شعر آن را سروده بود. گفتنی است این ترانه چنان موفق بود که به مدت ۹ هفته در صدر فهرست ترانه های برتر بریتانیا جای گرفت و در یک سالی که از انتشارش می‌گذشت بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت و توانست عنوان پرفروش ترین ترانه بریتانیا را از آن خود کند.

گروه کوئین که یک گروه راک بریتانیایی شناخته می‌شود، عمده‌ی شهرت خود را مدیون شخصیت خاص خواننده‌ی اصلی خود یعنی فردی مرکوری است تا جایی که بدون پرداختن به او شناخت کاملی از گروه به دست نمی‌آید. برای مخاطبان ایرانی هم از آن‌جا که فردی مرکوری از پارسی تباران مقیم هند بود، جذابیتی ویژه دارد. گفتنی است که او گروه را در سال۱۹۷۱ تشکیل داد و خیلی زود کویین به یکی از محبوب ترین گروه های موسیقی جهان بدل شد.

رامی ملک (سمت چپ) در نقش فردی مرکوری (سمت راست) بازی خواهد کرد.

در فیلم “راپسودی بوهمی” قرار است هنرپیشه مصری-آمریکایی “رامی ملک” در نقش فردی مرکوری ظاهر شود. او به بازی در سریال تلویزیونی “آقای ربات” شهرت دارد.

دیگر بازیگران فیلم عبارتند از “بن هاردی” که در یکی از فیلم‌های مجموعه “اکس-من” به ایفای نقش پرداخته بود. او در نقش «راجر تیلور» درامر گروه کویین بازی خواهد کرد. “گویلیم لی” بازیگر بریتانیایی نیز نقش گیتاریست گروه، “برایان می” را ایفا خواهد کرد و نقش نوازنده باس کویین، “جان دیکن” را “جو مازلو” بازی خواهد کرد که پیش‌تر در فیلمهای مانند جوراسیک پارک ۱۹۹۳ و شبکه اجتماعی نقش ایفا کرده است.

در وبسایت گروه راک کویین آمده است که مسئول اسناد و پرونده های گروه نیز به تهیه کنندگان فیلم کمک می‌کنند تا فیلم دقیق بوده و تا کوچک ترین جزئیات بر اساس واقعیات بازسازی شوند. به گفته گروه کویین فیلمبرداری راپسودی بوهمی یا حماسه کولی به زودی آغاز می شود.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید