هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

برگزاری جشنواره ملی توانمندی های توان یاب توسط مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد اولین دوره « جشنواره ملی توانمندی­های توان­یاب» را همزمان با روز جهانی معلولان و به منظور معرفی توانمندی های جامعه معلولان کشور برگزار می­کند.

مدیر روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و دبیر نخستین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری توانمندی های توان یاب با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی توانمندی­های علمی، فرهنگی و هنری افراد دارای معلولیت به جامعه، ایجاد انگیزه برای صاحبان ایده و نوآوری و مخترعان و قدرشناسی از تجارب موفق مدیریتی در حوزه معلولیت در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: نخستین دوره جشنواره توانمندی­های توان­یابان در ۳ محور هنری در رشته نقاشی، محور علمی در رشته اختراع مرتبط به معلولان با هدف ارتقا و بهبود کیفیت زندگی توان­یابان و محور فرهنگی، اجتماعی با معرفیتجارب موفق مراکز و تشکل های حمایت گر حوزه معلولان برگزار خواهد شد.

دبیر نخستین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری توانمندی­های توان­یابان ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده هدایای ویژه ای برای برگزیدگان این دوره در نظر گرفته شده است که در محورهای هنری و علمی سکه بهار آزادی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

وی افزود: در بخش داوری از کارشناسان خبره در هر۳ محور برای انتخاب آثار دعوت به عمل آمده است و اسامی داوران جشنواره به زودی اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد افزود: علاقمندان برای ثبت نام و حضور در جشنواره، می توانند به سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی  www.raad-charity.org  مراجعه نمایند یا با ستاد اجرایی جشنواره به شماره ۸۸۳۷۱۰۹۶ تماس حاصل فرمایند.

کسرا علیها

http://mehrazin.wordpress.com

اینجا بخونید: ir.linkedin.com/pub/kasra-m-aliha/3b/469/797/

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید