هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

برگزیدگان کمپین هنری پارس آنلاین در گالری آس

آدینه بیست و پنجم دی ماه گالری آس تهران میزبان نمایشگاهی از آثار برگزیده‌ی رقابت اینترنتی شرکت پارس آنلاین بود. در این کمپین از میان بیش از 800 هنرمند و 2500 اثر هنری، 80 اثر هنری در رقابت مردمی انتخاب شده و 30 طرح نهایی هم مورد داوری هیئت داوران گالری مجازی پارس آنلاین قرار گرفته بودند.

در روز گشایش این نمایشگاه رضا فاتح، مدیر عامل پارس آنلاین حضور داشت و بر مسئولیت های اجتماعی این شرکت تاکید کرد. وی ایده شکل گیری این کمپین را برگرفته از پروژه‌ی شهری “نگارخانه ای به وسعت یک شهر” اعلام کرد که اقدامی مثبت از سوی شهرداری تهران بود و به پیشنهاد سازمان زیبا سازی در سال گذشته انجام شد.

در کل، چنین پشتیبانی هایی از جانب شرکت های بزرگ و نهادهای مهم می‌تواند به شدت مفید واقع شده و منجر به کشف استعدادها نو شود. اما نکته‌ای که در هر دو پروژه‌ی شهرداری و شرکت پارس آنلاین مورد غفلت واقع شده بود، عدم دقت روی جزئیات بود. برای مثال در مورد نمایشگاه گروهی برگزار شده در گالری آس، حتی اگر چینش تابلوها را هم نادیده بگیریم، دیتیل های اجرایی نمایشگاه در ضعف کامل به سر می‌برد و اشتباهات تایپی و نازیبایی های موجود، حمایت کامل از هنرمندان نسل جوان را به پرسش می‌گرفت.

ace gallery tehran_art gallery_parsonline_painting_honagardi_artevents_2016 (3)
پس از گذشت تقریبا یک هفته، نام اثر و تکنیک اصلاح نشده است

اشتباهاتی از این دست شاید امری کوچک به نظر برسد، اما هنگامی که در یک گالری واقع در شمال تهران و به نام حمایت از هنرمندان جوان توسط شرکت بزرگی مانند پارس آنلاین انجام شود، جای سوال دارد.

ace gallery tehran_art gallery_parsonline_painting_honagardi_artevents_2016 (2)
با وجود تایپ شدن تمامی نشان ها، این اثر محجور مانده بود

این نمایشگاه تا اول بهمن ماه در محل گالری آس ادامه داشت و تصاویر مربوط به اختتامیه این رویداد است.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید