هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

جرج مایکل درگذشت

جرج مایکل، خواننده مشهور بریتانیایی، امروز در سن ۵۳ سالگی در خانه‌اش در گذشت.

مدیر برنامه‌های آقای مایکل در بیانیه‌ای گفته است «با اندوهی عمیق تائید می‌کنیم که فرزندی محبوب، برادر، و دوستمان جرج مایکل، در آرامش، در خانه‌اش و طی این روزهای کریسمس در گذشت». وی از طرف اعضای خانواده او خواستار احترام به حریم خصوصی آن‌ها طی روزهای پیش رو شده است: «شرح و توضیح بیشتری در این لحظه وجود ندارد».

آقای مایکل ساکن گورینگ در «آکسفوردشر»، شهری در جنوب شرق انگلستان، بود. شبکه خبری بی‌بی‌سی به نقل از پلیس محلی می‌گوید آمبولانسی در ساعات پس از ظهر روز یک‌شنبه ۵ دی ماه به محل سکونت جرج مایکل فرستاده شده بود. پلیس در عین حال افزوده است که آن‌ها دلیل مرگ را نمی‌دانند، اما تاکید کرده، در حال حاضر هیچ دلیل مشکوک یا سوءظنی وجود ندارد.

خبرگزاری فرانسه می‌گوید قرار بود فیلم مستندی از این خواننده بریتانیایی در سال میلادی ۲۰۱۷ پخش شود. او در عین حال از انتشار قریب‌الوقوع آلبومی همراه «ناتی بویز» در سال آینده نیز خبر داده بود.

جرج مایکل خواننده مشهور موسیقی پاپ بود که شهرت او، سال‌ها پیش، از مرزهای بریتانیا گذشت و بیش از ۱۰۰ میلیون آلبوم به فروش رساند. ترانه‌هایی مانند «واپسین کریسمس»، «فیث»، «کرلس ویسپر» یا «کلاب تروپیکانا»، از جمله ترانه‌هایی هستند که آوازه جهانی فراوانی دارند.

مرگ ناگهانی‌ جرج مایکل هوادارانش را در بهت فرو برد
مرگ ناگهانی‌ جرج مایکل هوادارانش را در بهت فرو برد

طی سال ۲۰۱۶ شماری از مشهورترین نوازندگان و خوانندگان جهان از جمله دیوید بووی، پرینس یا لئونارد کوهن درگذشتند و در واپسین روزهای امسال مرگ جرج مایکل بلافاصله واکنش‌چهره‌های سرشناس موسیقی پاپ و راک را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. التون جان، خواننده و ترانه‌سرای بریتانیایی در شبکه اینستاگرام نوشت که “دوستی عزیز و هنرمندی تراز اول” را از دست داده است.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید