هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

رویداد هنری “ونیز معاصر- معماران هویت”

سه هفته در ونیز معاصر

ArtExpo بین المللی، گروه It’s Liquid، خانه هنر ونیز و کازاناردی گشایش رویداد “ونیز معاصر- معماران هویت” را اعلام کردند که شامل بخش های عکاسی، ویدئو آرت، چیدمان، نقاشی و پرفورمنس می باشد. افتتاحیه این رویداد در تاریخ سی ام آوریل بوده که تا ۱۹ می ۲۰۱۶ ادامه خواهد داشت. کیوریتورهای این رویداد لوکا کورچی مدیر ArtExpo بین المللی و گروه It’s Liquid و آندریا چینه لاتو مدیر خانه هنر ونیز و کازاناردی هستند.

پرفورمنس در رویداد ونیز معاصر
پرفورمنس

رویداد ونیز معاصر-معماران هویت بر تمامی جنبه های مختلف اجتماعی، فیزیکی و فرهنگی هویت جوامع امروزی تمرکز دارد. هرروزه با طیف وسیعی از هویت ها و نقش ها روبرو می شویم؛ می بینیم که زندگی عمومی، هویت اجتماعی ما را ایجاد و سازگار می نماید؛ بدن ما و سلیقه ی زیبایی شناسی مان هم هویت فیزیکی و جنسی ما را تغییر داده و هم از آن تاثیر می پذیرد؛ تمامی وجود ما با تکامل فرهنگ معاصر و شهرهای مدرن، متکامل می گردد.

پرفورمنس در رویداد ونیز معاصر
پرفورمنس

هنرمندانی از اقصی نقاط دنیا در این رویداد شرکت کرده اند که لیست کامل آن به شرح زیر است. لازم به ذکر است که آقای محمد علی فاموری از ایران در این رویداد شرکت کرده است:

گلنیس آکرمن از سویس، محمد علی فاموری از ایران، گولای آلپای از ترکیه، سارا آنتونس از پرتقال، کتی برودر از اطریش، استر بانتینگ از انگلستان، گروه F.A.C.E. از یونان، پاتریشیا کرینز از بلژیک، جسیکا دیکینسون از آمریکا، ورونیکا هاجز از دانمارک، کریتسن ملو از فرانسه، ونسان مسیه از بلژیک، میکا کاتسی از ایتالیا، فاریس سلیم ناکامورا از سنگاپور، ماریا سپنیکووا از اوکراین، گریجه فون دن آکر از هلند و شانگلی ژو از بلژیک.

قصر کازاناردی
قصر کازاناردی

از سال ۲۰۰۱ لوکا کورچی بیش از ۱۲۰ رویدا هنری معاصر با حضور بیش از ۴۰۰۰ هنرمند از تمامی کشورها برگزار کرده است که بطور متوسط در هر رویداد ۴۵ اثر هنری به نمایش گذاشته شده است. کاخ کازاناردی نیز یک سکونتگاه سلطنتی در ونیز بوده و تاریخ آن به قرن ۱۶ میلادی برمی گردد که در طول سالیان توسط نجبای ونیزی وسعت گرفته و اکنون به یکی از مکان های خاطره انگیز و زیبای شهر ونیز تبدیل شده است.

قصر کازاناردی
قصر کازاناردی

نیلوفر علیها

http://www.alihagallery.com

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید