هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

فراخوان دومین نمایشگاه نقاشیِ سومین دوره ورسوس

فراخوان دومین نمایشگاه نقاشیِ سومین دوره ورسوس

سومین دوره ورسوس ویژه نقاشان جوان برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه هنری ورسوس (نمایشگاه نقاشی سن‌ایچ برای نسل جوان) با هدف حمایت از جوانان هنرمند فراخوان خود را اعلام کرد. علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند تا پایان آبان ماه با مراجعه به سایت  اثر خود را به دبیرخانه این نمایشگاه ارائه کنند.

سومین دوره این نمایشگاه با تمرکز بر شناسایی استعدادهای نسل جوان و معرفی آنها به جامعه هنری از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ دی ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ورسوس در تلاش است تا بستری برای کشف استعدادهای جوان هنرهای تجسمی کشور باشد و اینگونه با تحمل تمام مشکلات و سختی‌هایی که گریبانگیر این قبیل فعالیت‌های فرهنگی-هنری است توانسته به دوره سوم برسد و یک قدم به هدف غایی خود نزدیک‌تر شود.

در ورسوس سوم هم مثل دو دوره گذشته  ۱۰۰ درصد مبلغ فروش آثار هنری به هنرمندان جوان تعلق می‌گیرد، هنرمندانی که پس از بررسی اولیه هیات انتخاب برای نمایشگاه انتخاب می‌شوند.

شرکت سن ایچ و شرکت مدیا  به عنوان طراحان و برگزار کنندگان  این رویداد هنری طی چهار سال همکاری در این حوزه تنها در پی خلق فضایی سالم برای رقابت هنرمندان جوان ناشناخته سرتاسر سرزمین ایران هستند و هرگونه درآمدزایی نمایشگاه ورسوس متعلق به خود هنرمندان است.

هیات انتخاب آثار سومین نمایشگاه نقاشی ورسوس را شهره مهران، ندا رضوی‌پور، مرتضی دره‌باغی، بهرنگ صمدزادگان و محمد همزه تشکیل داده‌اند و داورانی که در مرحله نهایی به بررسی آثار برگزیده خواهند پرداخت علی گلستانه، فرح اصولی و هنگامه معمری هستند.

پس از پایان مهلت ارائه آثار در آبان ماه، هیات انتخاب، آثار رسیده را بررسی می‌کند و در مرحله نهایی آثار برگزیده توسط هیات داوران  برای نمایش در تاریخ  و مکان فوق الذکر انتخاب می‌شوند.

اولین دوره‌ی نمایشگاه ورسوس  با حمایت شرکت سن‌ایچ  ویژه‌ی هنرمندان نقاش زیر ۳۰ سال، در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار شد. آثار برگزیده دومین دوره که به هنرمندان مجسمه ساز جوان زیر ۳۵ سال  اختصاص داشت هم دوم تا نهم بهمن ماه سال ۱۳۹۴ در فرهنگسرای نیاوران در معرض دید عموم قرار گرفت.

سومین نمایشگاه ورسوس در تاریخ ۱۵ تا ۲۵‌دی ماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و هنرمندان جوان علاقمند به شرکت در این رویداد تا پایان آبان ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت ورسوس آثارشان را ارائه کنند.

 

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید