هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

فراخوان نمایشگاه جیبی

سال هاست که مجموعه داران از شهیرترین هنرمندان عصر خود آثاری را برای مجموعه های شخصی خود انتخاب می‌کنند و بابت آنها هر بهایی را می پردازند. این امر در طول زمان باعث رشد فزاینده ارزش آثار هنرمندانی ویژه می‌گردد و به نقطه ای می‌رساند که حتی امضای یک هنرمند به خصوص باعث بر فزونی قیمت آن اثر می‌گردد.
رشد فزاینده علاقه به امر مجموعه داری باعث بر آن شده است که مجموعه دارانی نوظهور به این عرصه قدم بگذارند عاشقانی که با شوق به جستجوی اثر دلخواهشان هستند و در تکاپویی روزمره برای هرچه بهتر کردن مجموعه های شخصی شان.

هدف

اما این علاقه مندان نوظهور همیشه در این امر موفق نیستند، چرا که مفهوم عبارت مجموعه داری به اشتباه در کنار سرمایه داری جا خوش کرده است که این خود امریست ناخوشایند، چه برای هنر دوستان و چه برای هنرمندان. اثر خوب همیشه اثری گران قیمت نیست، همانطور که هنرمند خوب همیشه هنرمندی مشهور و صاحب امضا نبوده است. این دغدغه باعث بر این امر شد که تصمیم بگیریم نمایشگاهی گروهی را منظور کنیم و ترتیب دهیم تا بتوانیم به همت بلند هنرمندان شاخص مستقر و نوظهور، نقطه سر آغازی به این مجموعه داران نوظهور هدیه کنیم.

موضوع: آزاد
تکنیک: آزاد
سایز اثر: ۱۶×۸ سانتی متر
نحوه ارسال: شرح حال یا رزومه با اثر خود را به ایمیل artpattern.net@gmail.com ارسال کنید.
مهلت ارسال: ۲۵ خرداد ماه ۱۳۹۹

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید