هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

فرصت مطالعاتی در آمریکا توسط موسسه هنری PAAC

به نظر میرسد بازار هنر در کشور های اروپایی و آمریکایی تغییر جدی کرده است، یا اینکه به سمت و سوی تازه ای جهت گرفته، طی یکی دو هفته اخیر اخبار مختلفی در مورد فرصت های مطالعاتی در هنر منتشر کرده ایم و یا اگر فرصت آن را نداشتیم، حتما در کانال هنرگردی مطرح نموده ایم – برای عضویت در کانال کلیک کنید – اما دلیل این توجه به بورسیه های مالی یا اقامتی یا حتی ارائه امکانات چیست؟ اگر شما از اینگونه فرصت ها استفاده خواهید یا تجربه پیشین دارید لطفا با هنرگردی تماس بگیرید. جذابیت فرصت مطالعاتی پیش از این در حوزه های مهندسی و پزشکی تمرکز داشتند، اما گویا هنرمندان نیز به این سمت و سو کشیده شده اند که یا با کارگروه های مختلف همکاری کنند یا از همچین مواردی برای بهتر شدن سبک کاری و شبکه فعالیت های خود استفاده کنند.

فرصت مطالعاتی در موسسه هنری PAAC

موسسه هنری Pyramid Atlantic Art Center یا به اختصار PAAC از جمله مراکز مشهور هنری در آمریکاست که علاوه بر برگزاری فراخوان و ایجاد بستر کاری برای هنرمندان به ورکشاپ های مختلف نیز مشهور است. این موسسه به تازگی طرحی را مطرح کرده است که شامل اقامت هنرمندان با ایده های خلاقانه در محیط مجموعه است. علاوه بر پرداخت کمک هزینه اقامت و تحصیل در آمریکا مزایایی همچون استفاده از جامعه خود PAAC شامل اساتید و کولکتور ها و همین طور استفاده از تجهیزات و کارگاه ها را میتوانید انتظار داشته باشید.

به طور خلاصه این فرصت مطالعاتی امکانات زیر را برای شما فراهم میکند که البته با توجه به شرایط ویزا و هزینه های سفر برای ایرانیان ساکن آمریکا به صرفه و عملی خواهد بود

  • دسترسی به بسته گرافیگی چاپ، صحافی، استودیو به مدت یک ماه
  • امکان استفاده از استدیو ها به صورت ۲۴ ساعته
  • فضا و امکانات محیطی مناسب اجرای پروژه های هنری با ابزار و تجهیزات کامل
  • ۵۰۰ دلار وجه نقد جهت هزینه سفر و اقامت
  • اجازه استفاده از جامعه خود موسسه PAAC

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت PAAC مراجعه کنید

علیرضا محمدشاه

http://www.shariot.ir

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید