هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

فصلنامه ناکوک به نفع رعد

فصل نامه ناکوک اثر نمایشی پویا پیروزرام که از نیمه دوم بهمن در تالار استاد انتظامی خانه‌ی هنرمندان به صحنه رفته است، بخشی از درآمد خود را به نفع آموزش، توانبخشی و اشتغال کارآموزان و هنرجویان خیریه رعد اهدا می‌کند. در سال‌های اخیر مجتمع رعد در زمینه‌ی هنر به نفع توان‌بخشان خود به خوبی فعال بوده است.

Pooya Piroozram
پویا پیروزرام

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ محمد پیروزرام که تهیه کنندگی این نمایشنامه را بر عهده دارد با اعلام این خبر افزود: نمایشنامه ی فصل نامه ناکوک که پس از ماه ها تمرین گروهی مرکب از 15 هنرمند و نوازنده برای اجرای صحنه آماده شده اثری موزیکال است که ریشه در سنت­های اسلامی- ایرانی دارد و در این نمایشنامه رگه هایی از تعزیه و پرده خوانی مشاهده می شود.

وی با اشاره به  نیت خیر هنرمندان این گروه نمایشی، گفت: از ابتدا در نظر داشتیم با مشارکت معنوی یک مؤسسه خیریه این نمایشنامه را به صحنه ببریم از آنجا که سال ها در سمت مشاور هنری مجتمع رعد با این مؤسسه همکاری دارم این پیشنهاد را مطرح کردم که تمام اعضاء گروه از این موضوع استقبال کردند و قرارشد بخشی از درآمد این نمایشنامه به مؤسسه رعد اهدا شود .

پویا پیروزرام در یادداشتی که به مناسبت اجرای نمایشنامه فصل نامه ناکوک منتشر کرده، نوشته است: یادبگیریم که با یک نقطه می توان چیزهایی ساخت، اینکه خوب هست یا نه، با تو تماشاگر خوب. من اجراگر به تمام درک تو از این نمایش دل می بندم.

شایان ذکر است، محمد پیروزرام که طی سال های اخیر کارهای تصویری متعددی برای معرفی توانمندی­های افراد دارای معلولیت ساخته است همواره موضوع فرهنگ سازی برای جامعه و توجه به حقوق افراد دارای معلولیت را پیگیری می کند، مجتمع رعد برای این هنرمند خوش ذوق و متعهد آرزوی موفقیت دارد.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید