هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

نمایشگاهی در سالگرد تاسیس گالری علیها

آدینه بیست و سوم مهرماه گالری علیها میزبان نمایشگاه گروهی به مناسبت سالگرد تاسیس این نگارخانه بود. این نمایشگاه در مجموع ده اثر را به دید عموم گذاشته که شامل چهار اثر نقاشی روی بوم، یک اثر نقاشی دیجیتال، یک اثر نقاشی‌خط، یک اثر خط-حجم، یک اثر حجمی و سه اثر عکاسی است که از میان بیست و دو نمایشگاهی که این گالری در طول یک سال فعالیت خود برپا داشته، به‌گزین شده‌اند.

محمدرضا عموزاد، نسرین برکت، حامده مشیتی، پگاه لاری، حبیب تقی‌پور، لیلا چوبان، آرش پورمحک، الناز قائمی، نیماد آذرگان، رخشید فنایی و علیرضا صادقی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند که آثارشان به مدت دو هفته تا چهارم آبان ماه در گالری علیها به نمایش درآمده است.

نیلوفر علیها مدیر گالری در همین رابطه می‌گوید:

در سال گذشته تمرکز ما روی آثار هنرمندان توانا و عمدتا جوان قرار داشت و خوشحال هستیم که توانستیم در طی یک سال، نمایشگاه‌های قابل قبولی را با همراهی تیمی حرفه‌ای برگزار کرده و هنرمندان با استعدادی از نسل جوان را به جامعه هنری معرفی کنیم. این تمرکز در سال جاری هم هم‌چنان وجود داشته و تلاش می‌کنیم تا روی کیفیت آثار هم دقت بیشتری به عمل آوریم.

aliha-gallery-inside-group-exhibition-23th-mehr1395
گالری علیها

علاقمندان جهت بازدید می‌توانند همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت شانزده تا بیست به محل گالری به نشانی تهران، خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به میدان قدس، کوچه ماهروزاده،کوچه رمضانیان، ابتدای کوچه احمدی مقدم (ایزد سابق)، شماره ۳۱، طبقه اول مراجعه نمایند.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید