هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

نمایشگاه آثار نونا حبیب‌اللهیان و آرش ملاقلی‌پور در گالری علیها

گالری علیها آدینه شانزدهم تیرماه میزبان نمایشگاه دو نفره دست‌سازه‌های نونا حبیب‌اللهیان و آرش ملاقلی‌پور است. آثار این نمایشگاه که با رویکردی فرمال خلق شده‌اند شامل زیورآلات و دیگر دست‌سازه‌ها می‌شوند و تا روز بیست و ششم تیرماه به جز شنبه‌ها در محل گالری قابل بازدید هستند.

نونا حبیب اللهیان درباره خود و آثارش می‌گوید:

با دیپلم ریاضی فیزیک وارد اجتماع شدم و با فراگیری آی تی ادامه دادم و به جاده یادگیری زبان‌های خارجی افتادم و انگلیسی و فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی را طی کردم و  دیگر اوقات به آموزش آموخته‌هایم در دانشگاه‌ها پرداختم و دوباره با انرژی گام در راه جواهر سازی برداشتم؛ در کوچه پس کوچه های این مسیر گشت زدم و تکنیک‌های گوناگونی مانند اره کاری، موم و جاذبه های این جاده من را شیفتهخود کرد. اکنون به صراحت می‌گویم از بودن در این مسیر بسیار خوشنود هستم و کماکان در دیگر اوقات با تدریس مشغول هستم.

آرش ملاقلی‌پور نیز توضیح می‌دهد:

با فارغ التحصیلی رشته گرافیک از دانشگاه وارد دنیای کار شدم و فعالیت خود را در رشته گرافیک ادامه دادم. در طول این زمان در کنار این کار تصمیم به یادگیری و طراحی در زمینه جواهرسازی گرفتم. در حال حاضر در زمینه طراحی و ساخت جواهرات فعالیتم را ادامه میدهم.

علاقمندان جهت بازدید می‌توانند از یکشنبه تا آدینه از ساعت پنج عصر تا نه شب به نشانی خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به میدان قدس، کوچه ماهروزاده، کوچه رمضانیان، ابتدای احمدی مقدم، پلاک سی و یک مراجعه نمایند.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید