هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

نمایشگاه گروهی عکاسی “تَن ها” در گالری علیها

نمایشگاه گروهی عکاسی “تَن ها”، آدینه چهاردهم اسفندماه از ساعت شانزده تا بیست در نگارخانه علیها گشایش میابد. در این نمایشگاه از مجموعه آثار ابراهیم زندی، پوریا اتابکی، حسین افشاری، رخشید فنایی و کاوه صفرنژاد رو نمایی می شود. همچنین ویدئو آرت علی رسولی هم به نمایش در می آید. نمیشگاه گردانی این مجموعه را علیرضا محمدشاه بر عهده دارد.

در استیتمنت این نمایشگاه به قلم بردیا یادگاری آمده است:

سه دقیقه توى یک چهارراه براى رد شدن از کنار هم ثانیه شمارى مى کنیم و بى آنکه بدانیم به دست هاى هم دست مى کشیم. کسى صدایت مى زند، برمى گردى، اما او دیگر رفته است؛ تن ها را کنار مى زنى، من از میان ما مى گذرد، از لابه لاى دیوارها، درها و خیابان ها و حتى آینه ها و آنچه آرام ات نمى کند، تنهاترت مى کند. تو با تنهایى زاده مى شوى در میانِ جمعیتِ بیکرانِ تن ها، همه با هم نام یکدیگر را فریاد مى زنیم و از پنجره اى به ماه و از بزرگراهى به آغوشى مى آویزیم و آنچه باقى مى ماند من هاى بیشمار من است متکثر در یک من که نام اش تنهایى ست. تنهایى اجتماعى سکوتِ پرهیاهویى ست از انزواى فردى، صورتِ بى خیال ترى از عمق نیازها و زخمى عمیق تر از گُسستِ دنیاى باز، فریبکار و رو به انهدامِ کنونى. باور کن که تنهایى در میانِ هزار تنهاى دیگر نه درد است و نه رستگارى، تنها شاید این دردها هستند که در تنهایى ما رستگار مى شوند.

نمایشگاه “تَن ها” تا روز پنجشنبه بیستم اسفندماه ادامه داشته و علاقمندان میتوانند از ساعت شانزده تا بیست به محل گالری مراجعه کنند.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید