هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

نمایشگاه گروهی نقاشی “برداشت” در گالری علیها

گالری علیها آدینه دوم مهرماه میزبان نمایشگاه نقاشی گروهی با عنوان “برداشت” است. این رویداد که در ادامه‌ی نمایشگاه گروهی تابستانی روز پانزدهم امرداد خواهد بود، به صورت یک برنامه هنری – پژوهشی تعریف شده و در نظر دارد برداشت شخصی هنرمندان دعوت شده به پروژه را درباره ایده‌ای که برایشان بازگو شده، به تصویر بکشد. نکته‌ی جالب این اتفاق ناآگاهی هنرمندان از جزئیات نمایشگاه بوده و تلاش شده تا حد امکان آن‌ها آثارشان را بدون هماهنگی با یکدیگر گزینش نمایند.

امین باقری ، سولماز نباتی ، هما حسینیان ، آنالی طاهریان ، مهرونش تیموری ، بهزاد بادامی و نیوشا پاک‌طینت هنرمندان شرکت‌کننده در این رویداد هستند و یافتن شناخت بیش‌تر نسبت به تفاوت‌های فردی و تاثیر رخدادهای به‌یادماندی (مثبت یا منفی) بر زندگی حرفه‌ای هنرمندان از مهم‌ترین اهداف این پروژه هستند. سپس ماحصل این برنامه در سلسله مقالاتی در رسانه هنرگردی منتشر خواهد شد.

علاقمندان جهت شرکت در گشایش می‌توانند روز جمعه دوم مهرماه از ساعت شانزده تا بیست به گالری علیها به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس،کوچه ماهروزاده،کوچه رمضانیان، ابتدای کوچه احمدی مقدم (ایزد سابق)، شماره ۳۱، طبقه اول مراجعه فرمایند. نمایشگاه تا روز سه‌شنبه ۱۳ مهرماه همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ بر قرار است.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید