هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

برگزاری مسابقات انتخابی داوطلبان مسابقات ابیلیمپیک 2016 فرانسه

به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، این نهاد برای سومین بار مسابقات انتخابی ماهرین دارای معلولیت را به صورت ملی و سراسری در 8 آبان ماه برگزار نماید. این مسابقات برای انتخاب نفرات برتر و اعزامی به مسابقات ابیلیمپیک 2016 در کشور فرانسه برگزار می شود.

 محمود توسلی مسئول برگزاری این رقابت ها در مجتمع رعد گفت: توان یابان سراسر کشور می­توانند با ارسال مدارک درخواستی حداکثر تا 4 آبان ماه و تکمیل فرم­های طراحی شده به دبیرخانه مسابقات، ثبت نام نمایند.

مدارک ارسالی توسط کارشناسان بررسی و افراد واجد شرایط برای آزمون انتخابی در 8 آبان ماه به  مجتمع رعد در تهران دعوت می­شوند.

وی افزود: در مسابقات انتخابی تهران نفرات برتر برای شرکت در اردوی نهایی برگزیده  و معرفی می­شوند همچنین نفرات اعزامی به مسابقات فرانسه بعد از اردوی توانمند علمی و مهارتی که توسط سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود، انتخاب خواهند شد.

مسابقات بین المللی مهارت­های  فنی­حرفه ­ای 2016  فروردین سال آینده کشور فرانسه برگزار خواهد شد و بر اساس توافق با سازمان فنی و حرفه­ای در حال حاضر کشور ایران در رشته­های طراحی پوستر، طراحی وب، معماری ( auto cad)، برنامه نویسی، طراحی شخصیت، عکاسی مناظر و نقاشی امکان حضور در این رقابت­ها را دارند.

تقویم اجرایی:

ثبت نام و ارسال مدارک  تا 4  آبان

بررسی مدارک و اعلام نتایج   5 آبان

هماهنگی آزمون  6-7  آبان

برگزاری مسابقه سراسری 8 آبان

اعلام نتایج نهایی  15 آبان

نحوه ثبت نام :

شرکت کنندگان گرامی لطفا فرم های شرکت در جشنواره را از لینکهای زیر دانلود کرده و پس از تکمیل در اسرع وقت به نشانی festival@raad-charity.org  ارسال نمایید:

تکمیل فرم های پیش بینی شده برای هر رشته به شرح ذیل :

فرم ثبت نام رشته طراحی پوستر

 فرم ثبت نام در رشته طراحی وب

 فرم ثبت نام در رشته معماری

 فرم ثبت نام در رشته برنامه نویسی

 فرم ثبت نام در رشته طراحی شخصیت

 فرم ثبت نام در رشته عکاسی مناظر

 فرم ثبت نام در رشته نقاشی

نشانی دبیرخانه:

شهرک غرب، فاز 2، خیابان هرمزان خیابان پیروزان جنوبی، شماره 74

 شماره تلفن دبیرخانه : 7 و  88371096 – 021

شایان ذکر است برگزاری مسابقات ابیلیمپیک هر 4 سال یکبار به صورت بین المللی اجرا می شود، فرصت مناسبی است تا عزیزان توان یاب ایرانی شایستگی های خود را در عرصه های جهانی به اثبات برسانند.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید