هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

جانی دپ از همسر سابقش شکایت کرد

شکایت ۵۰ میلیون دلاری

«جانی دپ» بازیگر مشهور آمریکایی از همسر سابق خود «امبر هرد» به دلیل ارائه جزئیاتی از تجربه خشونت خانگی در دوران ازدواجشان شکایت کرده و خواستار ۵۰ میلیون دلار خسارت شده است. جریان از آن‌جا آغاز شد که امبر هرد در مقاله‌ای که در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ در روزنامه واشنگتن پست چاپ شد از رفتار خشن همسرش در آن زمان پرده برداشت و بنا به ادعای جانی دپ، کمی پس از انتشار این مقاله، از فیلم «دزدان دریایی کارائیب» کنار گذاشته شده است.

وی هم‌چنین ادعا می‌کند کسی که قربانی خشونت شده خود او است؛ از جمله این که امبر هرد با پرتاب کردن بطری، او را راهی بیمارستان کرد. در برابر، امبر هرد نیز ادعا می‌کند جانی دپ او را کتک می‌زده و یک بار نیز تلفن را به صورتش پرتاب کرده است.

در شکایت جانی دپ از همسر سابقش آمده است که خانم هرد در پی این «ادعاهای دروغین» و با بهره گیری از جنبش مقابله با آزار زنان موسوم به «من هم» (Me too)، مسیر ترقی را برای خود هموار کرد و سمت‌هایی از جمله در دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد گرفت. علاوه بر آن، جانی دپ امبر هرد را به خیانت و آغاز رابطه عاشقانه با «ایلان ماسک» مدیرعامل شرکت خودروسازی «تسلا» پیش از جدایی متهم کرده است.

ازدواج ۱۵ ماهه

گفتنی است امبر هرد و جانی دپ در ماه مه ۲۰۱۶، پس از پانزده ماه زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. امبر هرد در جریان جدایی، از همسرش ۷ میلیون دلار گرفت، که بخشی از آن را برای سازمان‌های خیریه فعال در زمینه پیشگیری از خشونت خانگی بخشید.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید