هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

سیزدهمین حراج تهران به پاییز موکول شد

تغییر تاریخ حراج برای دومین بار

سیزدهمین حراج تهران به دلیل شرایط ویژه ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا به فصل پاییز موکول شد.

روابط عمومی حراج تهران این خبر را با انتشار یک پست در اینستاگرام به اطلاع همگان رساند:

View this post on Instagram

اطلاعیه «حراج تهران» در خصوص برگزاری دوره سیزدهم به گزارش روابط‌عمومی «حراج تهران»؛ در این اطلاعیه آمده است: سیزدهمین دوره «حراج تهران» که قرار بود در تاریخ ۲۷ تیرماه برگزار شود به دلیل اوج گیری شیوع بیماری کرونا در این زمان با دو ماه تاخیر به جمعه ۲۸ شهریور ماه موکول شد؛ اما باتوجه به تداوم وضعیت نامساعد و نگران کننده شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری آن در شهریورماه نیز وجود ندارد. در نتیجه تصمیم فعلی «حراج تهران» برگزاری حراج «هنر معاصر و مدرن» در فصل پاییز است. «حراج تهران» ضمن ادای احترام به جامعه پزشکی و خدمتگزاران حوزه سلامت؛ درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان در اثر بیماری کرونا را به همه ایرانیان تسلیت عرض می‌نماید.

A post shared by Tehran Auction حراج تهران (@tehran_auction) on

سیزدهمین دوره حراج تهران در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۷ تیرماه ۱۳۹۹ برگزار شود. اما سپس به دلیل اوج گیری ویروس کرونا این تاریخ به روز آدینه ۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۹ موکول شد.

اما در اطلاعایه‌ی تازه عنوان شده که باتوجه به تداوم وضعیت نامساعد و نگران‌کننده‌ی همه‌گیری ویروس کرونا امکان بگزاری حراج حتی در شهریور ماه نیز وجود ندارد.

این اطلاعیه ادامه می‌دهد که تصمیم فعلی بر آن است که سیزدهمین دوره حراج تهران با حراج آثار هنر معاصر و مدرن در پاییز چکش بخورد.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید