هنرگردی مجله تخصصی هنری ایران

مجله مستقل و تخصصی هنرهای تجسمی و مفهموی

فراخوان «زرد ملیجه»

نگارخانه علیها در نظر دارد طی اعلان فراخوانی، به جمع‌آوری آثار هنرهای تجسمی معاصر و برپایی نمایشگاه گروهی با عنوان «زرد ملیجه» بپردازد.

اهداف

هدف از این فراخوان، گردآوری آن دسته از آثار هنری کوچک و متوسط در قطع مربع است که با برداشتی ژرف و رویکردی معاصر از بن‌مایه، دورن‌مایه و نقش‌مایه‎های برگرفته از عنوان فراخوان، آفریده شده‌اند.

«زردِ ملیجه» در زبان گیلکی به معنای «گنجشگک زرد» است که هنگام پرواز، صدای ظریفی از بال‌های او به گوش می‌رسد؛ هم‌چنین عنوان یک قطعه موسیقی مشهور اثر ابوالحسن صبا است که در دوران سکونت خود در گیلان آفریده است.

شرایط

مدیوم: نقاشی، طراحی، چاپ دستی و حجم (تکنیک و متریال آزاد)

تصویر آثار را پس از کاهش حجم فایل (زیر ۲ مگابایت) و ضمن به همراه داشتن نام هنرمند و تکنیک اثر، به نشانی زیر ارسال نمائید:
info@alihagallery.com

کم‌ترین ابعاد مجاز آثار ۳۰ در ۳۰ سانتی‌متر و بیش‌ترین آن ۵۰ در ۵۰ سانتی‌متر در قطع مربع می‌باشد.

لطفا دقت بفرمائید که قیمت آثار در محدوده‌ی ۲ تا ۵ میلیون تومان و با توافق هنرمند تعیین خواهند شد. لذا از ارسال آثاری که در این محدوده قرار ندارند خودداری فرمائید.

شرکت در این فراخوان برای همگان آزاد و رایگان است و پس از پایان نمایشگاه، برای برگزیدگان گواهی‌نامه‌ی دیجیتالی دو زبانه صادر می‌شود.

سهم گالری از فروش هر اثر ۳۵ درصد است.

کیوریتور: تیم هنری گالری علیها

روزشمار فراخوان

واپسین مهلت ارسال دیجیتالی آثار: شنبه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۱

اعلام آثار برگزیده: سه‌شنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱

مهلت ارسال فیزیکی آثار: سه‌شنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۱

نمایشگاه: آدینه ۲۰ خرداد ماه تا دو شنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ در گالری علیها

نشانی: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، کوچه ماهروزاده، کوچه رمضانیان، ابتدای احمدی مقدم (ایزد)، پلاک ۳۱، طبقه اول، نگارخانه علیها

دیدگاهتان را بنویسید