هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

کتاب دوست در فرهنگسرای ارسباران

نمایشگاه پوسترهای محمد اردلانی با موضوع کتاب در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه “کتاب دوست” شامل ۱۷ اثر از پوستر های محمد اردلانی، شنبه ۲۲ آبان ماه در فرهنگ سرای ارسباران گشایش خواهد یافت. بخشی از این پوستر ها که همگی با موضوع کتاب هستند بر اساس سفارش ساخته شده و بخش دیگر گرافیک-آرت ورک هایی هستند که برای گسترش فرهنگ کتابخوانی طراحی شده اند.
برای طراحی این آثار از تلفیق تکنیک های مختلف عکاسی، تصویرسازی، تایپوگرافی و دیگر تکنیک های هنر گرافیک بهره برده و همگی در قالب پوستر به روی دیوار گالری ۳ فرهنگ سرای ارسباران خواهند رفت.
علاقمندان برای حضور در آیین گشایش این نمایشگاه می توانند شنبه ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۷ در محل گالری ۳ فرهنگ سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا، فرهنگ سرای ارسباران، طبقه دوم مراجعه فرمایند. همچنین بازدید برای عموم همه روزه تا ۲۷ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
در کارنامه‌ی محمد اردلانی عضویت در انجمن صنفی طراحان گرافیک، سرپرستی ده‌ها ورکشاپ گرافیک در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و هنری و همچنین افتخاراتی چون برگزیده نخستین جشنواره تجسمی تهران، برگزیده‌ی نخست در ششمین جشنواره بین‌المللی تایپوگرافی اسماء‌الحسنی، نامزد دریافت نشان جوان تجسمی کشور، داوری در جشنواره‌ها و مسابقات بین‌المللی، دارای اثر در مجموعه‌هایی چون موزه لاهتی فنلاند، گالری هنر هلسینکی، موزه هنرهای معاصر اصفهان و … حضور و تقدیر در ده‌ها رویداد در کشورهای ایران، اسپانیا، چین، ایتالیا، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، مکزیک، هلند، یونان، فنلاند و نیز عناوین بسیار دیگری دیده می شود.
شایان ذکر است ۲۴ آبان ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، با عنوان روز کتاب و کتابخوانی نام گزاری شده و این نمایشگاه به همین مناسبت برگزار می شود.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید