هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

شاهکارهای ایتالیایی از موزه گلاسکو به موزه هنر میلواکی می روند

میلواکی- موزه هنر میلواکی پذیرای برخی از بزرگترین نام های هنر اروپایی در نمایشگاه “از آسمان و زمین”، 500 سال نقاشی ایتالیایی از موزه گلاسکو، می باشد که پاییز 2014 افتتاح می شود. این نمایشگاه از دوم اکتبر شروع به کار خواهد نمود.

نمایشگاه از آسمان و زمین، در 5 دوره زمانی، شامل نقاشی هایی از هنرمندان اصلی ایتالیا- رم، میلان، بولونیا، فلورانس، سیینا، ناپل و ونیز- بوده و آثاری از هنرمندانی چون جیووانی بلینی، ساندرو بوچللی، دومنیسینو، فرانسسکو گاردی، سالواتور روزا، و تیتیان همراه با هنرمندان کمتر شناخته شده را به نمایش می گذارد.

دانییل کیگان، مدیر موزه هنر میلواکی می گوید:”با نمایش آثاری از استادان اروپایی مانند جیووانی بلینی، سالواتور روزا، و تیتیان، نمایش از آسمان و زمین،500 سال نقاشی ایتالیایی از موزه گلاسکو، تحولات موضوعی و سبکی در هنر ایتالیا را بررسی می نماید.-از نقاشی های مذهبی اواخر قرون وسطی و رنسانس گرفته تا نقاشی های سکولار قرن نوزدهم- وسعت منطقه ای و تاریخی نمایشگاه نیز کیفیت کلکسیون موزه گلاسکو را به نمایش می گذارد.”

gls1

تانیا پاول، کیوریتور موزه هنر میلواکی، می گوید:”این نمایشگاه مجلل، آثار هنرمندان مشهوری را به نمایش گذاشته که برخی از تاریخ دانان عمری به انتظارش بوده اند. بیشتر آثار هرگز به آمریکا نیامده بوده و برخی به طور ویژه برای ارائه در این نمایشگاه حفاظت شده اند.”

نمایشگاه “از آسمان و زمین”، 500 سال نقاشی ایتالیایی از موزه گلاسکو، از دوم اکتبر 2014 تا 4 ژانویه 2015 در موزه هنر میلواکی دایر خواهد بود.

نیلوفر علیها

http://www.alihagallery.com

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید