هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

اطلاعیه جشنواره هنر ایران

به گزارش روابط عمومی جشنواره هنر ایران، شمارش آرای مردمی و هیات داوران تا پایان هفته به اتمام رسیده و اعلام نتایج تا ابتدای هفته‌ی آینده از طریق دبیرخانه و رسانه‌های همراه، به اطلاع عموم می‌رسد. دبیرخانه جشنواره هنر ایران مراتب تشکر و قدردانی خود را از هیات داوران به سرپرستی گالری های سیحون، بیست و شش، سونیامونتی و بنیاد لاجوردی اعلام می‌دارد.

برگزیدگان نخستین دوره جشنواره هنر ایران از طریق تماس تلفنی دبیرخانه جشنواره از انتخاب آثارشان مطلع شده و می‌بایست اثر خود را به نشانی موزه هنرهای معاصر تهران ارسال نمایند. لطفا توجه شود که دبیرخانه به جز ایمیل و تلفن رسمی خود، خبر انتخاب آثار را از راه های دیگر مانند تلگرام یا اینستاگرام به اطلاع نخواهد رساند.
گفتنی است برگزیدگان هر دو رای گیری مردمی و هیات داوران روز پانزدهم شهریور ماه سال جاری در محل سینماتیک موزه هنرهای معاصر تهران، طی مراسمی با حضور بزرگان عرصه فرهنگ و هنر، تندیس و لوح های تقدیر خود را دریافت کرده و سپس نمایشگاهی از آثار برگزیده در گالری علیها به مدت دو هفته از نوزدهم تا بیست و ششم شهریور ماه برپا خواهد شد. اطلاعات بیشتر از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید