هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

خط نقاشی های احمد محمد پور در نگارخانه بهنام دهش پور

به گزارش هنرگردی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور، نگارخانه‌ی این موسسه روز آدینه ۵ آبان ماه ۱۳۹۶ میزبان نمایشگاه خط نقاشی های احمد محمد پور با عنوان «سی در چهل» است. در این نمایشگاه قرار است از ۴۰ اثر این هنرمند رونمایی شود. محمد پور درباره این نمایشگاه می‌گوید:

این دومین تجربه همکاری من با نگارخانه بهنام دهش پور است. اولین تجربه، نمایشگاه خط نقاشی در تیر ماه ۱۳۹۵ است که در گالری بهنام دهش پور برگزار شد. امید است این نمایشگاه نیز با استقبال حامیان همیشگی موسسه خیریه بهنام دهش پور همراه شود.

گفتنی است آثار احمد محمدپور در این نمایشگاه شامل ۳۰ اثر با اندازه سی در چهل و ۱۰ اثر با ابعاد گوناگون و با تکنیک آکریلیک و ترکیب مواد است.

احمد محمد‌پور متولد ۱۳۴۴ فارغ التحصیل انجمن خوشنویسان ایران در سال ۱۳۶۵ است. او که دارای نشان درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدرک استادی از انجمن خوشنویسان ایران است، تاکنون نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی بسیاری را در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است. او در زمینه هنر خط نقاشی، بینشی متمایز از دیگر هنرمندان داشته است که همین امر باعث می‌شود آثار او از ژرفای دل باشد و لاجرم نیز بردل نشیند.

لازم به ذکر است بخشی از عواید حاصل از این نمایشگاه صرف تأمین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد.


گشایش: آدینه ۵ آبان ساعت ۱۶ الی ۲۰

بازدید از نمایشگاه: ۶ الی ۱۰ آبان، ساعت ۱۲ الی ۱۹

نشانی نگارخانه بهنام دهش‌پور: خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، کوچه شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳

شماره تماس : ۷۵۴۰۹ داخلی ۲۱۱

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید