هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

فراخوان بازیگری در به روایت یک شاهد عینی ۲

در زمستان سال 1391 مجموعه عکس های آزاده اخلاقی با عنوان “به روایت یک شاهد عینی” در گالری محسن به نمایش درآمد و توانست توجه بسیاری را در داخل و خارج از ایران به خود جلب نماید. این مجموعه‌ی پرخرج که با تهیه کنندگی احسان رسول اف مدیر گالری محسن روی دیوار رفته بود، روایتگر لحظات مرگ چندی از تاثیرگذارترین افراد تاریخ معاصر ایران بودند.

این مجموعه اگرچه یکی از به یادماندی‌ترین نمایشگاه های عکاسی معاصر را در گالری محسن رقم زد، اما اعتراض ساسان توکلی هم هیچ گاه از یاد نرفت و باری دیگر پیچیدگی‌های انجام یک کار گروهی بزرگ را در ایران نشان می‌داد.

 اکنون پس از گذشت سه سال از نخستین نمایش این مجموعه، فراخوانی برای گزینش بازیگر در پروژه عکاسی “به روایت یک شاهد عینی 2” به مدیریت آزاده اخلاقی منتشر شده و قرار است برگ هایی از رخدادهای تاریخ معاصر ایران بازنمایی شوند. در مجموعه دوم تمرکز روی تاریخ صد سال اخیر ایران بوده و انتخاب بازیگران بر اساس شباهت چهره آن‌ها با بزرگان تاریخ صورت خواهد گرفت. تاریخ نمایش مجموعه تازه در سال 1395 خواهد بود.

از همین روی علاقمندان به شرکت در این پروژه می‌توانند سه قطعه عکس (یکی از روبرو، یکی سه رخ و یکی نیم رخ) با ذکر نام، سن، شماره‌ تماس و شهر محل سکونت به ایمیل ax.tarikhi@yahoo.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که عکس های ارسال شده می‌بایست واضح و بدون هرگونه عکس‌العملی باشند.

بنابر اعلام گردانندگان پروژه، اولویت در انتخاب با بازیگرانی است که زودتر اقدام به فرستادن تصاویر خود کرده‌اند.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید