هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

پردرآمدترین هنرمندان سال معرفی شدند

بر اساس گزارش مجله اقتصادی فوربز، «جورج کلونی» بازیگر مشهور هالیوود طی یک سال گذشته بیش از هر بازیگر دیگری درآمد داشته است. «فوربز» ثروت این بازیگر ۵۷ ساله را در یک سال گذشته حدود ۲۳۹ میلیون دلار تخمین زده است.

آقای کلونی، بخشی از این ثروت را مدیون شرکت نوشیدنی ای است که او یکی از بنیانگذارانش بود و سال گذشته آن را به قیمت بالای یک میلیارد دلار فروخت. گفته می‌شود «جورج کلونی» هنگامی که با دوستش «رندی گِربِر» در مکزیک بوند، ایده راه اندازی کارخانه تولید نوشیدنی را پروراند. این شرکت توانست در بیست کشور دنیا نوشیدنی فروخته و طی سه سال، فروشش را دو برابر کند.

در فهرست پردرآمدترین چهره های مشهور سال مجله «فوربز»، «جورج کلونی» پس از «فلوید می ودر»، بوکسور آمریکایی دومین چهره مشهور پردرآمد سال شده است.

اد شیران

از دیگر چهره های مشهوری که در فهرست پردرآمدترین های مجله «فوربز» راه یافته اند می توان به «کلدپلی»، «اد شیران»، «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» اشاره کرد.

بسیاری از چهره های پردرآمد، ثروت خود را مدیون فعالیت های تجاری هستند که در کنار کار حرفه ای خود دارند. برخی نیز این ثروت را مدیون حضورشان در شبکه های اجتماعی و شهرت مجازی هستند.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید