هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

دوسالانه هنر لندن ۲۰۲۱

پس از موفقیت دوره‌های گذشته در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹، دوسالانه‌ی هنر لندن، مجموعه‌ای از آثار هنری عالی و گلچین شده از سراسر جهان را جمع‌آوری می‌کند، که توسط مجموعه‌داران و علاقه‌مندان به آثار هنری در یک جشن هنر مدرن مشاهده و خریداری می‌شوند.

امسال نیز در فراخوان این دوسالانه آماده است:

در حالی که سال۲۰۲۱ به تازگی شروع شده است، دنیای هنر در حال آماده شدن برای نمایشگاهی هنری است، آن‌طور که شایسته‌ی اعتبار دوسالانه هنر لندن باشد.

نمایی از یک غرفه‌ی دوسالانه هنر لندن

هم اکنون دوسالانه هنری لندن درخواست‌های نمایشگاه آتی ۲۰۲۱ را دریافت می‌کند. این بینال، جشنی برای هنر مدرن و فراخوانی است که هنرمندان از سراسر جهان با هر سبکی و متعلق به هر جنبش هنری در آن شرکت می‌کنند و سکویی در اختیار هنرمندان می‌گذارد تا آثار خود را در شهر چلسی لندن به نمایش بگذارند. حتا فرصت به‌دست آوردن جوایز متعددی از جمله جوایز پولی تا ۵۰۰۰ پوند از جاذبه‌های آن به شمار می‌رود.

علاوه بر آن شامل جوایز فرعی و فرصت‌هایی برای کار حرفه‌ای زیر نظر کنفدراسیون بین‌المللی منتقدان هنر نیز می‌شود.

این دوسالانه توسط گالری گاگلیاردی، با مشارکت موزه هنری چیانسیانو برگذار می‌شود و جوایز دیگری نیز دارد که شامل نمایش‌های گروهی یک ماهه است و در آن آثار هنری برای نمایش در یک موزه ایتالیا انتخاب می شوند.

هم‌چنین برنامه‌ای ویژه در بوتیک کلوپ هنری توسکانی ارائه می‌دهد که در آن به مدت یک هفته هنرمند می‌تواند در یک استودیوی شخصی که تمام هزینه‌های آن پرداخت شده است، تجربه‌ی بی‌نظیری داشته باشد.

دوسالانه هنر لندن فرصتی عالی برای هنرمندان است تا آثارشان در معرض دید عموم قرار گرفته و مورد توجه قرار گیرند.

مراسم گشایش رسمی در تاریخ ۳۰ ژوئن فقط با دعوت نامه برگزار می‌شود و نمایشگاه در سایر روزها تا ۴ ژوئیه با ورود رایگان برای بازدید عموم باز است.

برای اطلاعات بیشتر و دستورالعمل‌های برنامه می‌توانید به وب سایت رسمی دوسالانه هنر لندن مراجعه کنید.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید