هنرهای تجسمی سینما تئاتر اخبار هنر موسیقی جشنواره ها رسانه تخصصی

گمراهی کودک درون در آرت فر هنر معاصر بارسلونا

آرت فر هنر معاصر بارسلونا نمایشگاهی است که پروژه های گروهی و انفرادی هنرمندان برجسته و نوظهور بین المللی را برای مخاطبان ارائه می دهد. آرت فر هنر معاصر محلی است برای تبادل مستقیم ایده ها بین هنرمندان، طراحان، عکاسان و متخصصان هنر  که از ۲۴ جون تا ۱۱ جولای ۲۰۲۱ در بارسلونا توسط Its Liquid Group بر پا می شود. این نمایشگاه شامل آثاری در زمینه نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی، چیدمان، ویدئوآرت و پرفورمنس است.

در میان هنرمندان منتخب از کشورهای مختلف در این دوره آرت فر هنر معاصر بارسلونا، نام آرزو رمضانی ویدئوآرتیست ایرانی نیز به چشم می خورد. اثر رمضانی یک انیمیشن تجربی با عنوان «گمراهی کودک درون» است که اولین بار در زمستان ۱۳۹۹ در نمایشگاه گروهی «گلیچ؛ زبان پیکسل» در گالری باوان تهران به نمایش درآمد.

آرت فر هنر معاصر بارسلونا ۲۰۲۱ از  دو بخش اصلی مخلوط کردن هویت ها و چشم اندازهای آینده تشکیل شده است. مخلوط کردن هویت،  بخش های پنهان هویت ما را از طریق یک تجربه غوطه وری در جهان جذاب و هزارتوی پیچیده آگاهی، تجزیه و تحلیل می کند. بدن انسان سیستمی در حال تغییر است که برای درک واقعیت اطراف، ما را با سایر اجسام و فضاها مرتبط می کند؛ یک سیستم ارتباطی قوی که زبان خاص خود و شیوه های بی نهایتی برای بیان دارد.

چشم اندازهای آینده، انتزاعی، بی نهایت و مفهومی هستند که احساس آزادی به همراه دارد. فضاهایی که اصولا با ذهن تجربه می شوند، بازتعریف محدودیت ها و مرزهای خود هستند و در جریان باز ایده های ناب، سطوح را متحول می کنند. این بخش بر مفهوم مرزها و ساختارهای بین  جسم، ذهن و روح، هویت انسان و شهر، فضا و زمین متمرکز است.

تحریریه هنرگردی

نوشته های مشابه

پاسخی بدهید